Autocrew Nederland heeft ambitieuze plannen voor 2013. Na de focus op ledenwerving en groei zal de formule het standaardpakket marketingmiddelen aanzienlijk vergroten, een eigen pechhulpprogramma lanceren en is er ook de mogelijkheid om in te tekenen op extra trainingen.

“Op verzoek van onze leden wordt het komende jaar nog meer gefocust op ondersteuning op marketinggebied. Doel is het vergroten van de naamsbekendheid van Autocrew, vooral in de directe omgeving van het garagebedrijf”, zegt Gerwin Vegter, marketingdirector voor Frankrijk en de Benelux.

Audits

Naast meer marketingmateriaal wordt er in 2013 ook een speciaal marketingteam ingezet. Dit team zal de Autocrew-leden helpen om een campagne op maat van het individuele bedrijf te ontwikkelen. De lokale acties worden landelijk ondersteund met een bredere imagocampagne, waarbij de nadruk ligt op de prijs- en kwaliteitverhouding van het netwerk. Dit wordt onderbouwd door audits van en mystery visits aan de leden.

Pechhulp

Voor de start van de zomervakantie wil Autocrew haar klanten een eigen pechhulpprogramma aanbieden. Momenteel wordt hierover met verschillende partijen onderhandeld. Vegter: “Als we ons als kwaliteitsvol netwerk willen profileren, is het niet meer dan logisch dat klanten kunnen genieten van mobiliteitsgarantie.”

Autocrew is onderdeel van Bosch en werd in maart 2010 in Nederland geïntroduceerd. Tegen eind dit jaar verwacht Bosch dat het honderdste lid wordt aangesloten.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
19 mei 2025
MG opent grootste MG brandstore van Europa in Roermond
19 mei 2025
Aantal laadpunten gestegen, stagnatie dreigt
19 mei 2025
Vrouwen aan het stuur
19 mei 2025
Requal Equipment
16 mei 2025
Kwart jongeren kiest autoverzekering via vergelijkingssite
16 mei 2025
Nu nog een hobby
Meest bekeken berichten
Recente reacties