Nissan Nederland heeft twee centrale functies binnen de organisatie opnieuw ingevuld. Onno Duimel is aangesteld als aftersalesdirecteur en David Milan bekleedt de functie van marketingdirecteur. Beide benoemingen zijn op 1 december ingegaan.

Onno Duimel werkte eerder bij onder meer Volvo Trucks en Renault Truck Benelux. “Eigenlijk steeds op het gebied van aftersales en service, hoewel ik ook een aantal jaren vrachtwagens heb verkocht. In mijn nieuwe functie is het technische aspect nog altijd heel belangrijk, de uitdaging zit voor mij nu in het commerciële element”,aldus Duimel.

Voor David Milan is de Nissan-organisatie niet nieuw. De Spanjaard werkte ruim acht jaar voor de Nissan in Spanje en Portugal. Hij vervulde diverse functies op het gebied van marketing en sales. “Als brandmanager was ik verantwoordelijk voor onder meer de introductie van de Qashqai in Spanje, waar nu zo’n 22.000 exemplaren per jaar verkocht worden.”

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
16 januari 2025
NAPA viert honderdjarig bestaan
16 januari 2025
Vier scenario’s voor mobiliteit in 2050
16 januari 2025
Acea-president vraagt om uitstel CO2-doelstellingen
16 januari 2025
Plan-IT voegt Nationale Autowasbon toe
16 januari 2025
Fastned: 39 procent meer omzet uit laden in Q4
15 januari 2025
Auto1: Occasionprijzen -3,3 procent in 2024
Meest bekeken berichten
Recente reacties