Onder de noemer ‘2498 km voor een lach’ hebben een aantal AD Autobedrijven uit Midden-Nederland met grossiers Ferwerda, Fugo en Staadegaard geld ingezameld voor de Clini Clowns. De uiteindelijke cheque met 3557,56 euro is inmiddels feestelijk overhandigd.

Het doel van de AD Roadtrip langs een keur aan alpenpassen was om geld in te zamelen voor de Clini Clowns zodat zij kunnen doorgaan met het opvrolijken van ernstig zieke kinderen. En passant werd de relatie tussen de deelnemers onderling en met hun leveranciers versterkt.

De tocht is het resultaat van een lange periode van voorbereiding. Een aantal AD Autobedrijven uit de regio Midden-Nederland had al eens suggesties gedaan voor een dergelijk initatief. Michel Dorrestijn, conceptenmanager bij AD-grossiers Ferwerda, Fugo en Staadegaard, kijkt terug op een event dat boven verwachting is verlopen. “De deelnemers hebben een fantastische tijd gehad, de lach stond centraal. Dat is ook de link met de Clini Clowns die alles uit de kast halen om de zieke kinderen weer een lach te kunnen geven. Daar willen we graag aan bijdragen. Niet alleen hebben de deelnemers op alle mogelijke manieren geld weten in te zamelen, we hadden dit ook nooit kunnen bereiken zonder onze sponsoren.”

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
18 september 2025
‘Kwart pechgevallen had voorkomen kunnen worden’
18 september 2025
KwikFit breidt partnernetwerk e-bike service uit
18 september 2025
De menselijke factor
17 september 2025
Fastned Gentbrugge als blauwdruk
17 september 2025
Met Logpay-kaart ook naar Argos en amiGo
17 september 2025
VNA ziet mobiliteitstransitie stilvallen
Meest bekeken berichten
Recente reacties