Onder de noemer ‘2498 km voor een lach’ hebben een aantal AD Autobedrijven uit Midden-Nederland met grossiers Ferwerda, Fugo en Staadegaard geld ingezameld voor de Clini Clowns. De uiteindelijke cheque met 3557,56 euro is inmiddels feestelijk overhandigd.

Het doel van de AD Roadtrip langs een keur aan alpenpassen was om geld in te zamelen voor de Clini Clowns zodat zij kunnen doorgaan met het opvrolijken van ernstig zieke kinderen. En passant werd de relatie tussen de deelnemers onderling en met hun leveranciers versterkt.

De tocht is het resultaat van een lange periode van voorbereiding. Een aantal AD Autobedrijven uit de regio Midden-Nederland had al eens suggesties gedaan voor een dergelijk initatief. Michel Dorrestijn, conceptenmanager bij AD-grossiers Ferwerda, Fugo en Staadegaard, kijkt terug op een event dat boven verwachting is verlopen. “De deelnemers hebben een fantastische tijd gehad, de lach stond centraal. Dat is ook de link met de Clini Clowns die alles uit de kast halen om de zieke kinderen weer een lach te kunnen geven. Daar willen we graag aan bijdragen. Niet alleen hebben de deelnemers op alle mogelijke manieren geld weten in te zamelen, we hadden dit ook nooit kunnen bereiken zonder onze sponsoren.”

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
5 december 2025
Car Service Partner groeit met vier bedrijven
5 december 2025
SWOV: Impopulaire maatregelen nodig voor vergroten verkeersveiligheid
5 december 2025
RAI Automotive Industry NL luidt de noodklok
5 december 2025
Vijftig elektrische Mini’s voor Profile
5 december 2025
Texa lanceert E-Diag Charger
4 december 2025
Omzet Autodoc stijgt met 17,0 procent
Meest bekeken berichten
Recente reacties