Onder de noemer ‘2498 km voor een lach’ hebben een aantal AD Autobedrijven uit Midden-Nederland met grossiers Ferwerda, Fugo en Staadegaard geld ingezameld voor de Clini Clowns. De uiteindelijke cheque met 3557,56 euro is inmiddels feestelijk overhandigd.

Het doel van de AD Roadtrip langs een keur aan alpenpassen was om geld in te zamelen voor de Clini Clowns zodat zij kunnen doorgaan met het opvrolijken van ernstig zieke kinderen. En passant werd de relatie tussen de deelnemers onderling en met hun leveranciers versterkt.

De tocht is het resultaat van een lange periode van voorbereiding. Een aantal AD Autobedrijven uit de regio Midden-Nederland had al eens suggesties gedaan voor een dergelijk initatief. Michel Dorrestijn, conceptenmanager bij AD-grossiers Ferwerda, Fugo en Staadegaard, kijkt terug op een event dat boven verwachting is verlopen. “De deelnemers hebben een fantastische tijd gehad, de lach stond centraal. Dat is ook de link met de Clini Clowns die alles uit de kast halen om de zieke kinderen weer een lach te kunnen geven. Daar willen we graag aan bijdragen. Niet alleen hebben de deelnemers op alle mogelijke manieren geld weten in te zamelen, we hadden dit ook nooit kunnen bereiken zonder onze sponsoren.”

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
2 juli 2025
Hella Gutmann integreert KI in diagnoseapparatuur
2 juli 2025
Occasionverkopen H1 nagenoeg gelijk
2 juli 2025
1,0 procent meer apk’s in eerste halfjaar
2 juli 2025
Breeman verder als Dusseldorp
2 juli 2025
Zwarte goud
2 juli 2025
‘Liever een klein baasje dan een grote knecht’
Meest bekeken berichten
Recente reacties