Aegon heeft besloten het eigen schadeherstelnetwerk Aegon Schade Service in te voeren. Dit betekent dat de verzekeraar stopt met de afhandeling van de schades van zijn klanten via Schadegarant en Glasgarant. De samenwerking met beide loopt nog tot 31 december 2011.

Aegon Schade Service levert voor de reparateur efficiëntie op in de bedrijfsvoering. Er kan bijvoorbeeld binnenkort gecalculeerd worden met een universeel calculatiemodel voor schade aan alle voertuigen. De klant wordt door extra dienstverlening, zoals een haal- en brengservice, geholpen bij de afwikkeling van de schade. Voor Aegon biedt dit netwerk een kostenefficiënte aanpak door een volledig digitale verwerking van elke schade.

In tegenstelling tot de stopzetting door Aegon, zijn op 1 januari dit jaar nog Nationale Nederlanden, RVS en ING Insurance Services toegetreden tot Glasgarant.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
20 mei 2025
Marc Oudshoorn directeur ASN Groep
20 mei 2025
Xavier Chardon wordt ceo Citroën
20 mei 2025
Broekhuis neemt Jansen2Wielers Barneveld over
20 mei 2025
Euromaster ondersteunt Voedselbanken Nederland
20 mei 2025
Vijf nieuwe servicepunten KwikFit voor e-bikes
20 mei 2025
ARN: 98,8 procent van gewicht auto hergebruikt
Meest bekeken berichten
Recente reacties