De app van Autosociaal is onlangs fors uitgebreid met nieuwe gebruikersmogelijkheden. De Autosociaal app is erop gericht om mobiel contact te onderhouden met klanten van het autobedrijf.

Met Autosociaal genereert het autobedrijf extra betrokkenheid bij (bestaande)klanten. Via de smartphone wordt de klant automatisch gevraagd een afspraak te maken voor een apk-keuring of andere onderhoudsbeurt. De Autosociaal app stelt garagebedrijven eveneens in staat hulp te bieden bij storingen en pech op afstand.

Ook kan via de app een schadeformulier worden ingevuld. Via nieuws en pushberichten stelt de garagehouder de klant op de hoogte van het laatste nieuws en acties. “De dienstverlening van garagebedrijven gaat er door deze technologische innovatie aanzienlijk op vooruit” , stelt directeur Roy Roelofs van Autosociaal.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
26 augustus 2025
Ayvens sluit inkoopdeal met Chery
26 augustus 2025
‘Bijtellingsregime bedreiging voor EV’
26 augustus 2025
Eén op de drie heeft liever Chinese dan Amerikaanse auto
26 augustus 2025
Altac rondt overname Proving en Airo af
26 augustus 2025
‘Mijn eerlijkheid heeft me een goede reputatie opgeleverd’
25 augustus 2025
Een op drie leaesauto’s Arval Nederland inmiddels volledig elektrisch
Meest bekeken berichten
Recente reacties