De app van Autosociaal is onlangs fors uitgebreid met nieuwe gebruikersmogelijkheden. De Autosociaal app is erop gericht om mobiel contact te onderhouden met klanten van het autobedrijf.

Met Autosociaal genereert het autobedrijf extra betrokkenheid bij (bestaande)klanten. Via de smartphone wordt de klant automatisch gevraagd een afspraak te maken voor een apk-keuring of andere onderhoudsbeurt. De Autosociaal app stelt garagebedrijven eveneens in staat hulp te bieden bij storingen en pech op afstand.

Ook kan via de app een schadeformulier worden ingevuld. Via nieuws en pushberichten stelt de garagehouder de klant op de hoogte van het laatste nieuws en acties. “De dienstverlening van garagebedrijven gaat er door deze technologische innovatie aanzienlijk op vooruit” , stelt directeur Roy Roelofs van Autosociaal.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
3 juni 2025
BOVAG: Occasionverkoop +6,2 procent in mei
3 juni 2025
VWE: 0,5 procent meer occasionverkopen in mei
3 juni 2025
BOVAG en vakbonden melden onderhandelingsresultaat cao
3 juni 2025
Voor het eerst in 2025 groei in registraties
3 juni 2025
Acht jaar garantie alle merken Stellantis
3 juni 2025
Marjolijn Walhof manager corporate sales KwikFit
Meest bekeken berichten
Recente reacties