Bosch in Nederland heeft onlangs een cheque van vierduizend euro overhandigd aan de stichting Da Da. De stichting zet zich in voor het verbeteren en kindvriendelijk maken van de zorg aan kinderen in ziekenhuizen en medische instellingen.

Het bedrag werd ingezameld via het loyaliteitsprogramma Extra. Autobedrijven kunnen via de aankoop van Bosch-producten bij hun grossier Extra-punten verzamelen. Deze punten kunnen worden omgeruild voor geschenken of leuke attenties. Ze kunnen ook aan het goede doel worden geschonken. Dankzij de Nederlandse autobedrijven kon de cheque worden overhandigd aan André van Duivenbode (foto rechts), voorzitter van de stichting.

Trots

Rene Heidt (foto links), salesmanager Robert Bosch Benelux, overhandigde namens Bosch de cheque aan Stichting DaDa. “Ik sta helemaal achter het gekozen project. Ik ben er trots op dat wij met ons loyaliteitsprogramma Extra de Stichting Da Da kunnen helpen bij het realiseren van dergelijke mooie doelen. Ook wil ik alle autobedrijven bedanken voor het tonen van hun goed hart. Zij hebben dit mooie bedrag samengebracht.” Extra werd in 2013 gelanceerd. Ondertussen hebben zo’n 2.500 Nederlandse autobedrijven zich voor het programma geregistreerd.
Deel dit artikel op​
Laatste nieuws
5 december 2025
Car Service Partner groeit met vier bedrijven
5 december 2025
SWOV: Impopulaire maatregelen nodig voor vergroten verkeersveiligheid
5 december 2025
RAI Automotive Industry NL luidt de noodklok
5 december 2025
Vijftig elektrische Mini’s voor Profile
5 december 2025
Texa lanceert E-Diag Charger
4 december 2025
Omzet Autodoc stijgt met 17,0 procent
Meest bekeken berichten
Recente reacties