Bosch in Nederland heeft onlangs een cheque van vierduizend euro overhandigd aan de stichting Da Da. De stichting zet zich in voor het verbeteren en kindvriendelijk maken van de zorg aan kinderen in ziekenhuizen en medische instellingen.

Het bedrag werd ingezameld via het loyaliteitsprogramma Extra. Autobedrijven kunnen via de aankoop van Bosch-producten bij hun grossier Extra-punten verzamelen. Deze punten kunnen worden omgeruild voor geschenken of leuke attenties. Ze kunnen ook aan het goede doel worden geschonken. Dankzij de Nederlandse autobedrijven kon de cheque worden overhandigd aan André van Duivenbode (foto rechts), voorzitter van de stichting.

Trots

Rene Heidt (foto links), salesmanager Robert Bosch Benelux, overhandigde namens Bosch de cheque aan Stichting DaDa. “Ik sta helemaal achter het gekozen project. Ik ben er trots op dat wij met ons loyaliteitsprogramma Extra de Stichting Da Da kunnen helpen bij het realiseren van dergelijke mooie doelen. Ook wil ik alle autobedrijven bedanken voor het tonen van hun goed hart. Zij hebben dit mooie bedrag samengebracht.” Extra werd in 2013 gelanceerd. Ondertussen hebben zo’n 2.500 Nederlandse autobedrijven zich voor het programma geregistreerd.
Deel dit artikel op​
Laatste nieuws
4 juli 2025
Soeterwold Automotive naar Menno Broers
4 juli 2025
An Dams bestuurder Profile International
4 juli 2025
Het verlangen naar duidelijkheid
3 juli 2025
All-seasonband General Tire voor suv
3 juli 2025
AkzoNobel met Solera in datagestuurde duurzaamheid
3 juli 2025
Totale occasionverkoop H1 stijgt 4,2 procent
Meest bekeken berichten
Recente reacties