Branchevereniging Bovag zal begin volgend jaar stoppen met haar occasionwebsite. Zij wil zich als onafhankelijke partij inzetten om leden te helpen zich online beter te presenteren. Dat meldt Bovagkrant.

Binnen het nieuwe plan wil Bovag met Autotrack.nl samenwerken. Deze partij zorgde de laatste zeven jaar voor de inhoud van Bovag.nl/occasions. Volgens marketingmanager Martijn Visser zal Bovag zich voornamelijk gaan richten op het gebruik van het Bovag-logo, het Bovag-garantie-logo, zorgen voor een duidelijke uitleg van het belang van Bovag-garantie. Daarnaast zullen er ook afspraken gemaakt worden over het integreren van reviews op occasionportals van leden.

Op technisch vlak zal er een controleslag komen om misbruik van het Bovag-merk tegen te gaan. Zo zal er automatisch ‘onderzocht’ worden of een adverteerder lid is van de vereniging of niet.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
14 oktober 2025
Claro neemt Carwash Maastricht over
14 oktober 2025
Autoscout24: Occasionprijzen blijven dalen
14 oktober 2025
Sunny Cars: EV wordt nauwelijks verhuurd
14 oktober 2025
Top 10 leasemaatschappijen ongewijzigd
14 oktober 2025
Het nieuwe DNA van de werkplaats bepaalt de toekomst van de aftermarket
13 oktober 2025
RDW vernieuwt erkenningenstelsel
Meest bekeken berichten
Recente reacties