Autotrust uit Assen en Carrec Technocenter breiden hun bestaande samenwerking verder uit. Naast het repareren van bij Autotrust verzekerde auto’s, gaat Carrec vanaf nu de verzekeraar ondersteunen in het afhandelen van garantieclaims. Zij richt hiervoor een vijf keer negen uur helpdesk in. Wanneer nodig zal op locatie een expertiseonderzoek en diagnose gedaan worden.
Carrec wordt hiermee onder meer een aanspreekpunt voor het stellen van diagnoses voor claims en het controleren van de reparatievoorstellen.
Guido van der Spek, directeur Carrec Technocenter, over de samenwerking: "Deze nieuwe dienstverlening is een volgende stap in de ontwikkeling die we de laatste jaren doormaken. De rol van vraagbaak voor Autotrust is ingegeven door enerzijds de snelle groei van het klantenbestand van Autotrust en anderzijds de enorme variatie in de vragen die zij krijgen. Precies zoals wij dat uit onze dagelijkse praktijk al kennen."
Gerben van Dam is algemeen directeur van Autotrust en hij geeft aan dat zijn bedrijf behoefte heeft aan deze manier van samenwerken met Carrec, gezien de groei en variatie aan auto’s die zijn verzekerd. "Op deze manier borgen wij de kwaliteit van de dienstverlening naar onze klanten voor de komende jaren."