Autotrust uit Assen en Carrec Technocenter breiden hun bestaande samenwerking verder uit. Naast het repareren van bij Autotrust verzekerde auto’s, gaat Carrec vanaf nu de verzekeraar ondersteunen in het afhandelen van garantieclaims. Zij richt hiervoor een vijf keer negen uur helpdesk in. Wanneer nodig zal op locatie een expertiseonderzoek en diagnose gedaan worden.

Carrec wordt hiermee onder meer een aanspreekpunt voor het stellen van diagnoses voor claims en het controleren van de reparatievoorstellen.
Guido van der Spek, directeur Carrec Technocenter, over de samenwerking: "Deze nieuwe dienstverlening is een volgende stap in de ontwikkeling die we de laatste jaren doormaken. De rol van vraagbaak voor Autotrust is ingegeven door enerzijds de snelle groei van het klantenbestand van Autotrust en anderzijds de enorme variatie in de vragen die zij krijgen. Precies zoals wij dat uit onze dagelijkse praktijk al kennen."

Gerben van Dam is algemeen directeur van Autotrust en hij geeft aan dat zijn bedrijf behoefte heeft aan deze manier van samenwerken met Carrec, gezien de groei en variatie aan auto’s die zijn verzekerd. "Op deze manier borgen wij de kwaliteit van de dienstverlening naar onze klanten voor de komende jaren."

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
16 april 2025
Garagenetwerken AllParts groeien door
16 april 2025
Hiltermann optimaliseert met Vinacles voorraadfinanciering
16 april 2025
Alliance vergroot grip op aftermarket EV’s
16 april 2025
Nieuwe CEO LKQ Benelux-France bekend
16 april 2025
RODI 2024: zorgen over toekomstige winstgevendheid
15 april 2025
BOVAG doet formeel bod voor nieuwe cao MvT
Meest bekeken berichten
Recente reacties