Pieter de Greef (39) is met ingang van 16 februari a.s. de nieuwe director customer service van Mazda Motor Nederland. De Greef komt van Mercedes Benz Nederland, waar hij werkzaam was als netwerkmanager bij Mercedes Benz Trucks.

De functie was bij Mazda Motor Nederland ontstaan na een herstructurering van het management en werd ad interim ingevuld door Geraldine Brouwers, managing director.

Pieter de Greef heeft International Business Studies gestudeerd in Maastricht. Hij startte zijn carrière bij Daimler Chrysler Nederland in de functie van adviseur corporate identity & audits. Vervolgens werd hij product manager after sales services voor de merken Mercedes-Benz, Smart en Chrysler Jeep Dodge. Aansluitend heeft hij de functies van manager marketing – after sales en manager service – after sales bekleed, alvorens hij doorstroomde naar zijn huidige functie bij Mercedes Benz Trucks.

De verkopen van Mazda stegen afgelopen jaar in Nederland met vijf procent (van 8.337 in 2015 naar 8.781). Daarmee groeide het marktaandeel naar 2,3 procent, bijna een kwart meer dan in 2015.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
19 mei 2025
MG opent grootste MG brandstore van Europa in Roermond
19 mei 2025
Aantal laadpunten gestegen, stagnatie dreigt
19 mei 2025
Vrouwen aan het stuur
19 mei 2025
Requal Equipment
16 mei 2025
Kwart jongeren kiest autoverzekering via vergelijkingssite
16 mei 2025
Nu nog een hobby
Meest bekeken berichten
Recente reacties