Mivar Group en stichting Diagnose Centrum gaan een samenwerking aan op het gebied van autodiagnose. Mivar Group richt een telefonische supportdesk in voor deelnemers en klanten van Diagnose Centrum. Op haar beurt neemt Diagnose Centrum het fysiek lokaliseren en oplossen van complexe storingen voor klanten van Mivar Group voor haar rekening.
Ronnie van Gellecom van Mivar Group legt uit: “Door de samenwerking met Diagnose Centrum kunnen wij onze klanten nog breder bedienen. Als een storing in een auto dermate complex blijkt dat telefonisch support niet voldoende is om tot een oplossing te komen, kunnen wij Diagnose Centrum inschakelen om de storing op locatie, snel en effectief door hen te laten lokaliseren en op te lossen.”
Stichting Diagnose Centrum is een onafhankelijk samenwerkingsverband van bedrijven gespecialiseerd in storingsdiagnose van motorvoertuigen. Diagnose Centrum profileert zich als verlengstuk van garage- en schadeherstelbedrijven en is hét kenniscentrum waar het gaat om (complexe) autostoringen.
Erwin van der Velden van Diagnose Centrum ziet de samenwerking met Mivar Group als een logische en waardevolle aanvulling op de dienstverlening van Diagnose Centrum. “Door de samenwerking met Mivar Group zijn wij nu in staat om in de technisch support behoefte van onze klanten te voorzien. Al onze deelnemers worden dagelijks telefonisch benaderd met voertuig technische vragen. Met de voertuig technisch supportdesk worden zij centraal door professionals met een hoog kennisniveau te woord gestaan en geholpen.”