Opel-topman Karl-Thomas Neumann is de eerste ceo van een Europese autofabrikant die Twitter gebruikt om informatie over het bedrijf met het publiek te delen. Onder de gebruikersnaam @KT_Neumann zal hij in dialoog gaan over Opels modellen, de economische ontwikkeling van het merk en mobiliteit in het algemeen.

“Twitter is niet alleen een uiterst snel maar bovendien een zeer toegankelijk medium. Ik treed in direct contact met mijn volgers en anderen die geïnteresseerd zijn in Opel. Ik kijk uit naar een uitwisseling van tweets in 140-karakter-formaat, waarbij ik tevens een mooi inzicht kan geven in Adam Opel AG”, zegt Neumann.

Opel is aanwezig op alle relevante social media-kanalen. Het merk heeft alleen al op Facebook meer dan 1,6 miljoen fans die updates krijgen over het merk.

Deel dit artikel op

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
4 december 2023
Meest bekeken berichten
Recente Reacties
  • Xander van Pelt on Symboolpolitiek rond youngtimers: “Interessant artikel wat een aardig beeld schetst op de omvang van de youngtimermarkt én de werkelijke gevolgen ervan in het…nov 24, 08:27
  • Freek Blekxtoon on Martin Kaspers nieuwe algemeen directeur AllParts Nederland: “Fantastisch nieuws voor Allparts en Martin, gefeliciteerd! Een heel goede match, de goede man bij de goede club. Heel veel…nov 23, 20:34
  • Barend Luiting on Symboolpolitiek rond youngtimers: “Mooie reactie, Bart, dank. Ik analyseerde begin 2021 wat er nog van bouwjaar 2015 rondreed na de termijn van vijf…nov 22, 11:36
  • Bart van den Acker on Symboolpolitiek rond youngtimers: “Voor wat betreft de bijtelling van Youngtimers zou het een veel beter plan zijn de regeling te handhaven, maar de…nov 20, 12:44
  • René Wienen on Camperaars tegen MRB-verhoging: “dat zou ik ook graag weten dan weet ik waar ik zeer zeker NIET OP STEM.nov 3, 23:19