Focwa heeft een overeenkomst gesloten met Tevreden.nl om de klanttevredenheid te meten. Hiermee wil Focwa de kwaliteit van herstel borgen. Via de branchevereniging kunnen leden hier kosteloos gebruik van maken en een meetinstrument installeren.

Overigens werken diverse leden al met het systeem van Tevreden.nl of een van een andere leverancier. Na afhandeling van de schade krijgen de klanten een mail met vragen over het proces en de service.

Het systeem zal ook worden gebruikt als beoordelingssysteem van de Focwa zelf. De leden krijgen via Tevreden.nl de kans vier keer per jaar hun eigen branchevereniging te beoordelen op basis waarvan de vereniging haar dienstverlening beter kan laten aansluiten bij haar leden. De komende tijd zal Focwa veel nieuwe diensten en producten lanceren. Via dit systeem kan de branchevereniging makkelijker meten hoe de diensten/producten door de leden worden beoordeeld.

Ook krijgen de leden de mogelijkheid om hun opdrachtgevers te beoordelen, waarmee de afstemming en samenwerking met de opdrachtgevers inzichtelijker wordt. 

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
21 mei 2025
Occasionprijzen blijven licht stijgen
21 mei 2025
Apollo: Merk Vredestein blijft bestaan
21 mei 2025
Crisis is kans
20 mei 2025
Marc Oudshoorn directeur ASN Groep
20 mei 2025
Xavier Chardon wordt ceo Citroën
20 mei 2025
Broekhuis neemt Jansen2Wielers Barneveld over
Meest bekeken berichten
Recente reacties