Harry Eskes start het PR- en communicatiebureau Elda PR. Hij heeft jarenlange ervaring in de branches automotive, mobiliteit, retail en beurzen, dit bij werkgevers als Jansen Jager, Amsterdam RAI en Mitsubishi Nederland.

“Deze tijd heeft twee kanten. Bedrijven slanken af, er zijn fusies en reorganisaties en toch wil men bouwen aan naamsbekendheid. Dat werk moet gedaan worden. Dus is er in PR en communicatie voldoende te doen”, zegt Harry Eskes.

Met Elda PR ligt de focus eerst op de sectoren automotive en mobiliteit. “Bedrijven zoeken hulp in communicatie, hebben dat ook nodig in de competitieve automotive en mobiliteitsbranche. Liefst van iemand met veel ervaring, die toevoegt wat er intern niet is. Daar liggen mijn kansen. Maar ook bij bedrijven die van bureau willen switchen, omdat ze onvoldoende aandacht krijgen of zich niet thuis voelen.”

Deel dit artikel op

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
Meest bekeken berichten
Recente Reacties
  • Jeroen Blankestijn on De strijd om brons: “Jos, Volgens mij vergeet jij nog een importeur met 3 winkels… 🙂sep 6, 11:56
  • Henk on Camperaars tegen MRB-verhoging: “Ik vraag mij af als dit wel mag en rechtsgeldig is om het te verhogen met 100%, dit mag volgens…sep 5, 19:35
  • Henk on Camperaars tegen MRB-verhoging: “Boten zit de ellite op en veel zwartgeld dus die pakken ze niet, Zich zelf bijten doen ze niet.sep 5, 19:33
  • Henk on Camperaars tegen MRB-verhoging: “Daar gaat het mis, voor de belasting is een camper juist een personen auto. Als ze gewoon zeggen een camper…sep 5, 19:31
  • Eric van Gurp on Helft lichte bedrijfswagens nu Euro 6: “Dan kunnen we binnenkort ook weer 130 op snelweg. De uitstoot is dan nu ook veel minder als 5 jaar…sep 2, 15:38