Vivid Automotive Data en Media reorganiseert en past haar naam aan naar Haynespro. Het bedrijf is in 1995 opgericht en sinds 2008 onderdeel van Haynes Publishing Group. De naamswijziging wordt gedaan om meer voordeel te halen uit de merkkracht en internationale strategie.

Het voormalige Vivid is leverancier van technische data (onderhoud, reparatie, motormanagement, diagnose) voor personenwagens, bedrijfswagens en trucks. Voor zover bekend zijn er in heel Europa meer dan veertigduizend gebruikers van de data, die op OE-info gebaseerd is.

Peter van der Galiën, verkoop- en marketingdirecteur bij Haynespro, laat op de vakbeurs Automechanica in Frankfurt aan ons weten dat er met de komst van de nieuwe naam verder niets verandert voor de klanten en leveranciers. Op de beurs presenteerde Haynespro diverse nieuwe producten, zoals de Smartcase en de dienst Pro Fit.

Vivid sloot onlangs nog een grote strategische overeenkomst met het Duitse DVSE. Lees er hier alles over >>

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
18 april 2025
Schadeafhandeling Toyota Nederland via Openclaims
18 april 2025
Harvest Automotive benoemd tot officiële distributeur Atera
18 april 2025
Invoering betaald parkeren: ‘Het interesseert de gemeente niet’
17 april 2025
One-stop-shop-visie krijgt vorm
17 april 2025
42 procent minder verkeersdoden in 25 jaar
17 april 2025
Geen extra monteur maar extra bruggen
Meest bekeken berichten
Recente reacties