Het digitale verkoopkanaal wordt steeds belangrijker voor gebruikte leaseauto’s. Zo bereikte leasemaatschappij ALD Automotive onlangs een nieuwe mijlpaal: via het online platform zijn inmiddels meer dan 200.000 gebruikte leaseauto’s verkocht.

 

Het remarketing platform wordt vaak gebruikt door de autohandelaren, mede door de transparante, internationale bundeling van het aanbod. Gesterkt door dit online succes zal de leasemaatschappij eind december 2013 twee applicaties speciaal voor de Apple en Android smartphone introduceren, om haar klanten nog beter te kunnen bedienen.

ALD carmarket is momenteel actief in 22 landen. Door het internationale karakter beschikt zij over een uitgebreid portfolio van alle merken en modellen voertuigen, die terugkomen uit de leasevloot.

Geleidelijk implementeert ALD Automotive het online platform in de 37 landen waar zij actief is. Voor de online verkoop van deze (jong) gebruikte leaseoccasions heeft ALD Automotive een ambitieuze doelstelling: in 2015 wil de leasemaatschappij wereldwijd 75 procent van haar leasevoertuigen die terugkomen uit de vloot, via de diverse kanalen van ALD carmarket verkopen.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
20 augustus 2025
Stress bij rijden in het buitenland
20 augustus 2025
Auto als onderdeel van identiteit
19 augustus 2025
Drie finalisten BOVAG Onafhankelijk Autobedrijf van het Jaar 2025
19 augustus 2025
De Dorpsgarage start podcast
19 augustus 2025
Al 450.000 meldingen ANWB Alarmcentrale
19 augustus 2025
Meestal rijdt de man naar vakantiebestemming
Meest bekeken berichten
Recente reacties