Het digitale verkoopkanaal wordt steeds belangrijker voor gebruikte leaseauto’s. Zo bereikte leasemaatschappij ALD Automotive onlangs een nieuwe mijlpaal: via het online platform zijn inmiddels meer dan 200.000 gebruikte leaseauto’s verkocht.

 

Het remarketing platform wordt vaak gebruikt door de autohandelaren, mede door de transparante, internationale bundeling van het aanbod. Gesterkt door dit online succes zal de leasemaatschappij eind december 2013 twee applicaties speciaal voor de Apple en Android smartphone introduceren, om haar klanten nog beter te kunnen bedienen.

ALD carmarket is momenteel actief in 22 landen. Door het internationale karakter beschikt zij over een uitgebreid portfolio van alle merken en modellen voertuigen, die terugkomen uit de leasevloot.

Geleidelijk implementeert ALD Automotive het online platform in de 37 landen waar zij actief is. Voor de online verkoop van deze (jong) gebruikte leaseoccasions heeft ALD Automotive een ambitieuze doelstelling: in 2015 wil de leasemaatschappij wereldwijd 75 procent van haar leasevoertuigen die terugkomen uit de vloot, via de diverse kanalen van ALD carmarket verkopen.

Deel dit artikel op

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
Meest bekeken berichten
Recente Reacties
  • Fred on Camperaars tegen MRB-verhoging: “Volgens mij staat je verzekering dan ook stil.sep 25, 15:15
  • Els Vermeulen on Camperaars tegen MRB-verhoging: “Waarom word de Caravan niet belast daar rijden er nog meer van op de wegen. .sep 24, 09:35
  • Tim on Camperaars tegen MRB-verhoging: “Schande en nog eens schande wat die klote regering nu weer wil doen met de motorrijtuigenbelasting,in 2014 hebben ze dit…sep 20, 11:48
  • Jeroen Blankestijn on De strijd om brons: “Jos, Volgens mij vergeet jij nog een importeur met 3 winkels… 🙂sep 6, 11:56
  • Henk on Camperaars tegen MRB-verhoging: “Ik vraag mij af als dit wel mag en rechtsgeldig is om het te verhogen met 100%, dit mag volgens…sep 5, 19:35