Hyundai heeft aan drie Nederlandse dealers de Europese Klanttevredenheid Trofee uitgereikt. Het betreft Herwers Hyundai uit Apeldoorn, Van Riel in Breda en Van der Lindengroep te Waddinxveen.

‘De beste klant is een tevreden klant. En een tevreden klant betekent een gegarandeerde omzet. En hoe meer tevreden klanten, hoe stabieler de omzet.’ Hyundai hamert bij Europese Hyundai dealers al jaren op een topscore in klanttevredenheid. Hyundai heeft het streven om niet zozeer het grootste autoconcern ter wereld te zijn, maar wel het meest geliefde.

Wie de Customer Satisfaction Excellence Award wint, heeft dus meer dan uitstekend gepresteerd. Afgelopen week ontvingen drie Nederlandse Hyundai-dealers deze award voor de hoogste score op het gebied van klanttevredenheid.

De directieleden Jos Herwers, Peter van Riel en Rob Knop werden als vertegenwoordigers van de drie winnende Nederlandse Hyundai-dealers in Barcelona uitgebreid in het zonnetje gezet met hun prijs. De Van der Lindengroep uit Waddinxveen was extra trots omdat Van der Linden een topscore had behaald in het overall klassement. Van Riel had een topscore behaald in de categorie Verkoop en Herwers in de categorie Aftersales.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
15 augustus 2025
Conti’s voor zelfrijdende voertuigen
15 augustus 2025
Hogere omzet, lagere winst Hankook
15 augustus 2025
‘Vol gas tegen de muur’
14 augustus 2025
‘Geen richting aangeven grootste ergernis’
14 augustus 2025
Yokohama boekt 10,3 procent meer omzet in H1 2025
14 augustus 2025
Jan-Piet van Kesteren directeur Goodyear EMEA
Meest bekeken berichten
Recente reacties