Een klanttevredenheidsonderzoek onder ruim 73.000 klanten van Kwik-Fit heeft de vestiging in Meppel het eindcijfer 8,6 opgeleverd. Daarmee staat deze locatie bovenaan de lijst van in totaal 181 vestigingen van de autoserviceketen. Het landelijke gemiddelde steeg van een 8,0 in 2012 naar een 8,2 afgelopen jaar.

Op klantvriendelijkheid sprong Kwik-Fit Meppel er uit met een gemiddeld cijfer van 8,9. Martin Post, algemeen directeur Kwik-Fit Nederland: “Bij elke vestiging wordt steekproefsgewijs de kwaliteit gemeten met een klantenenquête en het is fantastisch om te zien dat ons landelijk gemiddelde voor klanttevredenheid ook dit jaar weer gestegen is. Dat Kwik-Fit Meppel nu voor de derde keer in vier jaar tijd de titel in de wacht sleept, kan geen toeval meer genoemd worden.”

In 2013 is Kwik-Fit een samenwerking aangegaan met TÜV Nederland om de kwaliteitseisen van de APK-keuring en onderhoudsbeurten te waarborgen. Daarnaast is de keten door stichting Duurzaam Repareren gecertificeerd als duurzaam autoservicebedrijf.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
13 oktober 2025
RDW vernieuwt erkenningenstelsel
13 oktober 2025
Vos Autotechniek wint vijfde ACtronics Service Point Award
13 oktober 2025
‘Stem verkeersboete af op ernst overtreding’
13 oktober 2025
Concurrentiebeding: bescherming of blok aan het been?
10 oktober 2025
Dodge-specialist viert veertigjarig bestaan
10 oktober 2025
Fastned opent eerste stations in Spanje
Meest bekeken berichten
Recente reacties