Motivepro heeft, in samenwerking met Laathetmeweten.nl, voor importeurs, dealerbedrijven, universele garagebedrijven en retailers, autoschade- en ruitschadeherstelbedrijven een actieplatform gelanceerd. Vanaf vandaag hebben bedrijven de mogelijkheid om hun acties en aanbiedingen locatiegebonden onder de aandacht te brengen.

"Als je kijkt naar de websites van de diverse automerken, dan staan daar integraal de lopende acties van de merken op vermeld. Daarnaast sturen diverse aanbieders, ook vanuit de aftermarket, met enige regelmaat ongeadresseerd aanbiedingen en acties bij de automobilist door de brievenbus", legt Sjoerd van Esch van Motivepro uit.

De website is een centraal internetplatform waarop consumenten, gecategoriseerd naar branche, allerlei aanbiedingen en acties kunnen vinden van aanbieders in diverse sectoren.
Enkele voorbeelden van acties op de website zijn korting- of actiepakketten op een nieuwe auto, een APK-aanbieding, navigatiesysteem of een uitdeukdag.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
17 oktober 2025
BASF Coatings zelfstandig verder met Carlyle
17 oktober 2025
Bosch Workshop Partner traint via LKQ Academy en Koskamp Opleidingen
16 oktober 2025
Automechanika start klassiekernetwerk
16 oktober 2025
RDC waarschuwt voor proefritfraude
16 oktober 2025
Gratis winterinspectie Hyundai
16 oktober 2025
Omzet Fastned plust 44 procent in Q3
Meest bekeken berichten
Recente reacties