Standox zal een nieuw concept op Autoprofessioneel en Schadeherstel Vakbeurs in Hardenberg presenteren genaamd Classic Color Partner. Hiermee kunnen schadebedrijven de markt voor oldtimers en klassieke voertuigen bewerken.

Volgens de lakfabrikant zijn veel schadeherstellers op dit moment op zoek naar nieuwe marktsegmenten en kan de doelgroep van oldtimers en klassieke voertuigen een interessante uitbreiding betekenen.

Speciaal daarvoor heeft Standox een marketingpakket ontwikkeld, zodat schadebedrijven dit op een professionele manier kunnen promoten. Het pakket bestaat uit een muurschild, gepersonaliseerde brochures, advertenties, een video en banner display.

Standox doet ook mee aan de Schadeplein Quiz Hardenberg 2012. Elke beursdag zal op het Schadeplein de winnaar bekend worden gemaakt en een hoofdprijs worden uitgereikt.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
26 november 2025
De 6 beloftes van JAMES Autoservice
25 november 2025
Bialkowski ook verantwoordelijk voor BYD Benelux
25 november 2025
Emotive hoofdsponsor Dakar-team Coronel
25 november 2025
AutoTrack en Gaspedaal.nl verder onder paraplu AutoScout24
25 november 2025
ERJ organiseert discussieforums op The Tire Cologne
25 november 2025
Avontuur
Meest bekeken berichten
Recente reacties