De Nederlandse divisie van Doyen-Auto Nederland B.V. heeft per 1 september het managementteam vernieuwd. Zij heeft dit gedaan om de groei die is ingezet goed te begeleiden en om het van oorsprong Belgische bedrijf een eigen identiteit aan te meten. De drie nieuwe leden zijn Ronald Aan, Hanri Tops en Patrick Diepenhorst en zijn afkomstig uit diverse functies in de Automotive OE en Aftermarket, bij respectievelijk TYC, J&T Autolease en Pirelli Benelux.

Het team staat onder leiding van algemeen directeur Marcel Streppel. Ronald Aan gaat als Sales Manager het verkoopteam aansturen en Hanri Tops geeft leiding aan het aftersales team. Patrick Diepenhorst bekleedt binnen het managementteam de functie van Marketing Manager.

Gezien de huidige marktomstandigheden is een groei van het marktaandeel van Doyen-Auto Nederland B.V. niet ondenkbaar. Daar wordt dan ook op in gespeeld met het openen van een tweede depot met logistieke ondersteuning in het noorden van Nederland.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
18 augustus 2025
Mijlpaal: 10 miljoen auto’s in Nederlands wagenpark
18 augustus 2025
VZR hekelt bijtellingsplan voor werkgevers
15 augustus 2025
Conti’s voor zelfrijdende voertuigen
15 augustus 2025
Hogere omzet, lagere winst Hankook
15 augustus 2025
‘Vol gas tegen de muur’
14 augustus 2025
‘Geen richting aangeven grootste ergernis’
Meest bekeken berichten
Recente reacties