Requal, het onderdelenmerk van Doyen, levert momenteel meer dan 5000 artikelen in 25 productfamilie. Het streven is dit aantal tegen 2027 te hebben verdrievoudigd.

In het begin concentreerde Requal zich op reserveonderdelen voor auto’s. Door het toenemend succes breidde het merk zijn aanbod uit met een brede waaier garageapparatuur, van werklampen en krikken tot autobruggen, bandenwisselaars en meer. Wat betreft de vervangingsonderdelen claimt Requal gemiddeld 30 procent goedkoper te zijn dan de premiummerken.

Facelift

Om zich te onderscheiden kreeg Requal onlangs een nieuwe visuele identiteit en vernieuwde verpakking. De grossiers van API en Autodistribution (groep Doyen) konden communicatiekits bestellen om Requal te promoten bij hun klanten. Daarin zitten onder andere een roll-upbanner, een reclamezuil met drie kubussen om in elkaar te zetten, en een sticker om in hun etalage te plakken.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
10 december 2024
Ultrac+ belooft tot 30 procent langere levensduur
10 december 2024
Hankook focust op duurzaamheid
10 december 2024
‘De kartsport heeft onze band zeker versterkt’
9 december 2024
IBIS onthult thema voor 2025
9 december 2024
Motorhuis voegt KGM en Isuzu toe
9 december 2024
RDW verhuist keuringslocaties Heerenveen en Groningen naar Drachten
Meest bekeken berichten
Recente reacties