Requal, het onderdelenmerk van Doyen, levert momenteel meer dan 5000 artikelen in 25 productfamilie. Het streven is dit aantal tegen 2027 te hebben verdrievoudigd.

In het begin concentreerde Requal zich op reserveonderdelen voor auto’s. Door het toenemend succes breidde het merk zijn aanbod uit met een brede waaier garageapparatuur, van werklampen en krikken tot autobruggen, bandenwisselaars en meer. Wat betreft de vervangingsonderdelen claimt Requal gemiddeld 30 procent goedkoper te zijn dan de premiummerken.

Facelift

Om zich te onderscheiden kreeg Requal onlangs een nieuwe visuele identiteit en vernieuwde verpakking. De grossiers van API en Autodistribution (groep Doyen) konden communicatiekits bestellen om Requal te promoten bij hun klanten. Daarin zitten onder andere een roll-upbanner, een reclamezuil met drie kubussen om in elkaar te zetten, en een sticker om in hun etalage te plakken.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
2 juli 2025
Hella Gutmann integreert KI in diagnoseapparatuur
2 juli 2025
Occasionverkopen H1 nagenoeg gelijk
2 juli 2025
1,0 procent meer apk’s in eerste halfjaar
2 juli 2025
Breeman verder als Dusseldorp
2 juli 2025
Zwarte goud
2 juli 2025
‘Liever een klein baasje dan een grote knecht’
Meest bekeken berichten
Recente reacties