Van een speler op regionaal niveau groeide familiebedrijf Eurol in veertig jaar tijd uit tot een internationaal actieve specialist in smeermiddelen. In Aftersales Magazine blikken we terug en kijken we vooruit met vader Johan (73) en zoon Martijn (43) Pfeiffer.

Toen zijn vader destijds begon, was Martijn Pfeiffer drie jaar oud. Anno 2017 staat de tweede generatie aan het roer en focust senior op het nieuwbouwproject in Almelo. Ongewijzigd in al die jaren bleef de groeistrategie: brede spreiding over landen en markten. “Daardoor zijn we ook in de crisisjaren blijven groeien”, aldus Martijn Pfeiffer.

Op de vaderlandse aftermarkt levert Eurol zijn smeermiddelen onder meer via Groupauto. De concentratie in grossiersland in de afgelopen jaren verontrust Martijn Pfeiffer niet. “Er blijft altijd ruimte om langs andere wegen te groeien. Een markt kan fixed lijken, maar er over vijf jaar toch heel anders uitzien.”

Het volledige dubbelportret van vader en zoon Pfeiffer vindt u in de nieuwste editie van Aftersales Magazine, die dinsdag 21 februari is verschenen.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
27 juni 2025
Formeel akkoord over cao MvT
27 juni 2025
123Ruit toont ambitie in MVO-jaarverslag
27 juni 2025
Van Ekris opnieuw beste Toyota-dealer
27 juni 2025
Fuchs breidt uit met wielservicematerialen
27 juni 2025
De toekomst van het onafhankelijke bandenbedrijf
26 juni 2025
Bosch investeert fors in AI als groeimotor
Meest bekeken berichten
Recente reacties