Bosch Car Service bedrijven gaan doorlopend klantervaringen in kaart brengen via Boschcarservice.tevreden.nl. Klanten kunnen via deze site hun ervaring delen over de kwaliteit van de dienstverlening van hun Bosch Car Service bedrijf. De reviews en scores worden inzichtelijk gemaakt op Autobedrijf.tevreden.nl, Boschcarservice.tevreden.nl, Boschcarservice.nl en Autotrack.nl.
Marieke Groeneveld, conceptmanager Robert Bosch: “We vinden het belangrijk om te leren van de ervaring van onze klanten, zodat we onze dienstverlening klantgericht kunnen optimaliseren. Daarnaast zien we dat openlijke publicatie van resultaten in deze tijd zeer gewaardeerd wordt.”
Bosch heeft voor een samenwerking met Tevreden.nl gekozen, omdat verschillende Bosch Car Service bedrijven al goede ervaringen hadden met autobedrijf.tevreden.nl. Tevens is een koppeling met de landelijke Bosch Car Service-website, individuele deelnemerssites en het extranet mogelijk. Er kunnen resultaten worden doorgekoppeld naar Autotrack.nl en binnenkort ook naar de website van ANWB.
Via een dashboard op maat kunnen Bosch Car Service bedrijven zich onderling vergelijken, bekijken wat hun score is ten opzichte van het landelijk gemiddelde, uitgebreide rapportages inzien over alle aspecten van hun dienstverlening en verzoeken van klanten opvolgen.
Bosch startte in maart al met de klantencommunity Mijnboschcarservice.nl, waarbij er actiematig maar ook door een aantal slimme diensten meer binding wordt gecreëerd tussen de werkplaatsklant en de Bosch Car Service bedrijven.