Medewerkers van de Fiat-fabriek in Turijn die een ander merk auto rijden zijn op een ludieke wijze op hun overspel geattendeerd. De ‘vreemde’ auto’s werden op het parkeerterrein in plastic ingepakt met daarop een soort liefdesverklaring.

Daarin stond met grote letters: “Je met een ander zien heeft ons hart gebroken. Maar desondanks blijven we aan je denken.” Het gaat om een reclameactie van het management. Deze moet medewerkers stimuleren een wagen van het eigen merk te kopen, met 26 procent korting. De vakbonden zijn niet gecharmeerd van de actie, die het een onaanvaardbare inbreuk op de persoonlijke levenssfeer vinden, aldus de Italiaanse krant la Repubblica. Maar het management wil de actie bij andere Fiat-vestigingen herhalen.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
23 mei 2025
Tom Pijnenburg wint Geerlig Riemerprijs 2025
23 mei 2025
Rematec 2025; duurzaam als leitmotiv
23 mei 2025
Alzura breidt uit met 100 procent leveringsplicht
22 mei 2025
Autoverzekering Suzuki-dealers voor 12 jaar garantie
22 mei 2025
Wico Autolakken heet voortaan Prepaire
22 mei 2025
Eurami wordt Bosch First Supplier Premium
Meest bekeken berichten
Recente reacties