Medewerkers van de Fiat-fabriek in Turijn die een ander merk auto rijden zijn op een ludieke wijze op hun overspel geattendeerd. De ‘vreemde’ auto’s werden op het parkeerterrein in plastic ingepakt met daarop een soort liefdesverklaring.

Daarin stond met grote letters: “Je met een ander zien heeft ons hart gebroken. Maar desondanks blijven we aan je denken.” Het gaat om een reclameactie van het management. Deze moet medewerkers stimuleren een wagen van het eigen merk te kopen, met 26 procent korting. De vakbonden zijn niet gecharmeerd van de actie, die het een onaanvaardbare inbreuk op de persoonlijke levenssfeer vinden, aldus de Italiaanse krant la Repubblica. Maar het management wil de actie bij andere Fiat-vestigingen herhalen.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
22 december 2025
Vakgarage van der Horst sluit zich aan bij INDI: actuele data voor betere service
19 december 2025
TECH360 levert eerste diagnosespecialist af
19 december 2025
Van Mossel Duitsland neemt leasevloot MisterGreen over
19 december 2025
Gerard Bolder voorzitter RAI Auto’s
19 december 2025
Resultaten autodealers iets beter in Q3
19 december 2025
Verkeersboetes sinds 2021 fors gestegen
Meest bekeken berichten
Recente reacties