VWE gaat een samenwerking met het Franse autobiz aan. Door deze samenwerking wordt het voor de voertuigbranche mogelijk om het aanbod en de vraagprijzen van occasions op internationale advertentieplatforms in te zien.

Met het verkregen inzicht in afzetmogelijkheden in verschillende landen kan er een weloverwogen keuze worden gemaakt bij het exporteren van voertuigen.

Autobiz verzamelt in verschillende Europese landen maandelijks 25 miljoen vraagprijzen. VWE wordt exclusief distributeur van deze data voor de voertuigbranche in Nederland, België en Luxemburg en verwacht dit in de tweede helft van 2014 naar de markt te brengen.

VWE ziet vele mogelijkheden door de samenwerking met autobiz. “Data over actuele vraagprijzen op advertentieportals, en dan vooral de prijzen in andere landen dan Nederland, ontbreken nu nog in het aanbod van VWE en is dus een waardevolle aanvulling. Zo geven we onze klanten inzicht in de mogelijke opbrengsten in verschillende landen”, aldus Michel Corveleijn, Directeur EU en Externe Betrekkingen.

Ook autobiz is gelukkig gestemd met de nieuwe samenwerking: “We zoeken goede toegang tot de voertuigbranche in de Benelux en zijn erg blij in een professionele partij als VWE een partner te hebben gevonden. VWE heeft veel klanten in de automotive, waardoor we onze data in een groot gedeelte van de markt kunnen afzetten”, aldus Emmanuel Labi, International Sales Manager bij autobiz.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
19 mei 2025
MG opent grootste MG brandstore van Europa in Roermond
19 mei 2025
Aantal laadpunten gestegen, stagnatie dreigt
19 mei 2025
Vrouwen aan het stuur
19 mei 2025
Requal Equipment
16 mei 2025
Kwart jongeren kiest autoverzekering via vergelijkingssite
16 mei 2025
Nu nog een hobby
Meest bekeken berichten
Recente reacties