De toenemende digitalisering verandert het traditionele autobedrijf aan de achterkant steeds meer in een professioneel informatieverwerkingsbedrijf. Daar speelt het jaarlijkse Remarketing Event op 25 maart in Almere op in.

Het evenement van organisator Expomotion, dat volledig draait om de gebruikte-automarkt, ervaart een toenemend aantal voorregistraties van managers die willen deelnemen. “De aan het event gekoppelde Remarketing Lounges trekken inmiddels twee keer zoveel bezoekers dan een jaar geleden. Bedrijven in de breedte van de sector zoeken naar kennis om hun marktpositie te consolideren of versterken”, vertelt organisator Patrick van Tilburg.

Dit jaar zoomt de organisatie in op de enorme kansen die digitalisering biedt. “Alleen bedrijven die de verzamelde informatie en op juiste wijze omzetten in commerciële data houden de prospectkoper geïnteresseerd voor occasions en bijbehorende diensten.”

Het congres is gericht op, dealerholdings, professionele retail, leasemaatschappijen fleetowners en andere bedrijven die professioneel te maken hebben met de handel van gebruikte auto’s.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
18 november 2025
Fusie AkzoNobel en Axalta in de maak
18 november 2025
‘Desinformatie schaadt vertrouwen in EV’
18 november 2025
‘De Buggy verveelt nooit’
17 november 2025
Europeanen sparen korter voor tweedehands VW Golf
17 november 2025
Enexis ‘knijpt’ laadvermogen tijdens pieken
17 november 2025
InterClassics Brussels noteert nieuw bezoekersrecord
Meest bekeken berichten
Recente reacties