Skoda heeft recent een nieuwe groeistrategie gepresenteerd die uitgaat van een verdubbeling van de verkopen in 2018. De Tsjechische autofabrikant wil de komende jaren sterk groeien, met name in Europa, China, India en Rusland. Ook lanceert de fabrikant een nieuw logo en huisstijl op de Autosalon van Genève.

Skoda bestuursvoorzitter Prof. Dr. Winfried Vahland laat weten dat nieuwe modellen en de steun van de Volkswagen Groep belangrijk zijn voor de voorgenomen groeispurt. "De belangrijkste investeringen zijn al gedaan of staan in de planning. We werken hard aan nieuwe modellen om ons gamma te verbreden en te verdiepen."

In Nederland verdubbelde in 2010 al de verkopen van Skoda.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
19 december 2025
TECH360 levert eerste diagnosespecialist af
19 december 2025
Van Mossel Duitsland neemt leasevloot MisterGreen over
19 december 2025
Gerard Bolder voorzitter RAI Auto’s
19 december 2025
Resultaten autodealers iets beter in Q3
19 december 2025
Verkeersboetes sinds 2021 fors gestegen
19 december 2025
SDV is uitdaging voor schadeherstel
Meest bekeken berichten
Recente reacties