Skoda heeft recent een nieuwe groeistrategie gepresenteerd die uitgaat van een verdubbeling van de verkopen in 2018. De Tsjechische autofabrikant wil de komende jaren sterk groeien, met name in Europa, China, India en Rusland. Ook lanceert de fabrikant een nieuw logo en huisstijl op de Autosalon van Genève.

Skoda bestuursvoorzitter Prof. Dr. Winfried Vahland laat weten dat nieuwe modellen en de steun van de Volkswagen Groep belangrijk zijn voor de voorgenomen groeispurt. "De belangrijkste investeringen zijn al gedaan of staan in de planning. We werken hard aan nieuwe modellen om ons gamma te verbreden en te verdiepen."

In Nederland verdubbelde in 2010 al de verkopen van Skoda.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
18 september 2025
Stop&Go vernieuwt marterafweer
18 september 2025
‘Kwart pechgevallen had voorkomen kunnen worden’
18 september 2025
KwikFit breidt partnernetwerk e-bike service uit
18 september 2025
De menselijke factor
17 september 2025
Fastned Gentbrugge als blauwdruk
17 september 2025
Met Logpay-kaart ook naar Argos en amiGo
Meest bekeken berichten
Recente reacties