Met het seminar ‘Visie Toekomst Aftersales’ presenteren Bovag en RAI Vereniging op donderdagmiddag 24 april 2014  in het Cinemec in Ede de uitkomsten van hun gezamenlijk onderzoek in vier scenario’s voor automotive aftersales richting 2025.

Bovag en RAI Vereniging volgen de branche nauwlettend en zien dat de aftersalesmarkt drastisch verandert. Auto’s worden geavanceerder en ook het gedrag van de klant verandert in rap tempo. Tegelijkertijd wordt de aftersalesmarkt transparanter en daarmee ook competitiever.

Ook Bovag en RAI Vereniging kunnen de toekomst niet voorspellen. Wat zij wél kunnen is de ontwikkelingen monitoren en de gevolgen inschatten op basis van feiten en cijfers. Vandaar hun initiatief voor een onderzoek over de toekomst van aftersales in de automotive markt richting 2025.

Op het programma staan, naast specialisten van Bovag en RAI Vereniging, ook interessante gasten van binnen én buiten de automotive. Als ervaringsdeskundigen geven zij hun visie op de gepresenteerde resultaten en beantwoorden vragen van de zaal tijdens een forumdiscussie.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
18 augustus 2025
Mijlpaal: 10 miljoen auto’s in Nederlands wagenpark
18 augustus 2025
VZR hekelt bijtellingsplan voor werkgevers
15 augustus 2025
Conti’s voor zelfrijdende voertuigen
15 augustus 2025
Hogere omzet, lagere winst Hankook
15 augustus 2025
‘Vol gas tegen de muur’
14 augustus 2025
‘Geen richting aangeven grootste ergernis’
Meest bekeken berichten
Recente reacties