Vakgarage Roest uit Goudriaan heeft de meeste verkopen in hun abonnementsgroep op Autotrack.nl en is daarmee de winnaar van de occasionactie. Roest mag nu een jaar lang gratis adverteren op de Autotrack-website.

Vakgarage Roest: "De occasionactie benutten wij ieder jaar om de verkoop te vergroten en meer verkeer naar ons autobedrijf te realiseren. Onze inspanningen worden nu beloond door Autotrack.nl met een jaar lang gratis adverteren."

De occasionactie is opgezet om in de dure wintermaanden extra verkoop te stimuleren en meer verkeer naar de showroom te realiseren. Er hebben in totaal 7.000 consumenten deelgenomen aan de actie, waarmee voor ruim € 54 miljoen euro aan omzet is gerealiseerd.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
4 juli 2025
Het verlangen naar duidelijkheid
3 juli 2025
All-seasonband General Tire voor suv
3 juli 2025
AkzoNobel met Solera in datagestuurde duurzaamheid
3 juli 2025
Totale occasionverkoop H1 stijgt 4,2 procent
3 juli 2025
Cyberveiligheid zet branche op scherp
2 juli 2025
Hella Gutmann integreert KI in diagnoseapparatuur
Meest bekeken berichten
Recente reacties