Vakgarage Roest uit Goudriaan heeft de meeste verkopen in hun abonnementsgroep op Autotrack.nl en is daarmee de winnaar van de occasionactie. Roest mag nu een jaar lang gratis adverteren op de Autotrack-website.

Vakgarage Roest: "De occasionactie benutten wij ieder jaar om de verkoop te vergroten en meer verkeer naar ons autobedrijf te realiseren. Onze inspanningen worden nu beloond door Autotrack.nl met een jaar lang gratis adverteren."

De occasionactie is opgezet om in de dure wintermaanden extra verkoop te stimuleren en meer verkeer naar de showroom te realiseren. Er hebben in totaal 7.000 consumenten deelgenomen aan de actie, waarmee voor ruim € 54 miljoen euro aan omzet is gerealiseerd.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
11 juli 2025
ADPA en GVA winnen zaak tegen BMW
11 juli 2025
Prijs voor beperken waterstofverliezen
11 juli 2025
Autowasdag levert 60.721 euro op voor Prinses Máxima Centrum
11 juli 2025
20 procent meer auto’s gestolen
11 juli 2025
Duurzaamheid: voorkomen beter dan genezen
10 juli 2025
ACtronics breidt revisie-aanbod uit
Meest bekeken berichten
Recente reacties