Met de nieuwe pay-off ‘Gewoon meester in ons vak’ introduceert Autovakmeester een nieuwe huisstijl, die tevens voorziet in een nieuwe website en een frisse look.

Wat blijft, zijn de vertrouwde waarden van Autovakmeester: blijvende kwaliteit bieden met hoogwaardige onderdelen, actuele vakkennis, persoonlijk contact, eerlijk advies en 36 maanden garantie op onderdelen en arbeid.

Geen poespas

“Met onze vernieuwde merkidentiteit brengen we duidelijk de kern van Autovakmeester naar voren,” vertelt Ivar Camps, Retail Marketing Manager bij Autovakmeester. “Onze klanten waarderen vakmensen die hun auto door en door kennen en precies weten wat telt. ‘Gewoon meester in ons vak’ zegt precies dat: betrouwbare vakkennis en kwaliteit zonder poespas.”

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
1 oktober 2025
Eerste editie Automotive TechDays
1 oktober 2025
Ruben Tromp directeur Citroën Nederland
1 oktober 2025
Autovakmeester vernieuwt huisstijl
1 oktober 2025
Klaar voor de volgende stap
1 oktober 2025
Zitting schiet los in autostoeltjestest
1 oktober 2025
HC-Cargo beschikbaar via Motorparts
Meest bekeken berichten
Recente reacties