Welke nieuwe kansen liggen er in de markt, nu voertuigconnectiviteit steeds verder oprukt? Dit is een van de aspecten die 19 april a.s. belicht worden op het tweede Nationaal Telematicacongres.

Niet toevallig vindt het congres kort voor 1 mei 2018 plaats. Vanaf die datum zijn autofabrikanten verplicht het alarmsysteem eCall in te bouwen en is voortaan elke nieuwe vierwieler connected. In het verlengde strijden het gebonden en vrije kanaal met slimme telematica om de klant. Doel: de omzet op onderdelen en arbeid veiligstellen. Ook leasebedrijven en  verzekeraars roeren zich, want de strategische en financiële belangen zijn groot.

Paneldiscussie

Voor veel autobedrijven is het de vraag wat dit allemaal voor hún onderneming gaat betekenen? Op deze en andere vragen gaan diverse sprekers in tijdens het tweede Nationaal Telematicacongres. Onder hen Bas van der Zijden (BMW Group Nederland), Robert Stevens (directeur Group Auto International), Ferry Smith (ANWB) en Ken van Ierlant, expert op het gebied van digitale platforms. Voor de paneldiscussie schuiven aan Autobinck-dochter Moove Connected Mobility, Robert Bosch en Plan B Company. Kijk hier voor meer informatie en aanmelden. De terugblik van vorige editie is hier te zien.
Deel dit artikel op​
Laatste nieuws
18 september 2025
De menselijke factor
17 september 2025
Fastned Gentbrugge als blauwdruk
17 september 2025
Met Logpay-kaart ook naar Argos en amiGo
17 september 2025
VNA ziet mobiliteitstransitie stilvallen
17 september 2025
BOVAG negatief over ‘pseudo-eindheffing’
17 september 2025
Revisiemotor gaat stuk: non-conformiteit in de werkplaats
Meest bekeken berichten
Recente reacties