Aanbieder van laadoplossingen EVBox introduceert EVA, een door kunstmatige intelligentie ondersteunde virtuele assistent om klanten te helpen en te zorgen voor snellere oplossingen voor een betere gebruikservaring.

Met de virtuele assistent kunnen klanten in een taal naar keuze naar hun probleem of probleemcategorie zoeken. Daarbij wordt gebruik gemaakt van gewone taal om de vragen te begrijpen. Vervolgens geeft de assistent een stapsgewijze instructie om het probleem op te lossen, waarbij de assistent leert van eerdere gesprekken om sneller betere resultaten te leveren.

Medewerker

Tijdens kantooruren kan de virtuele assistent ook vragen doorsturen naar een medewerker van de klantenservice voor zaken die de assistent niet meteen kan oplossen. De virtuele assistent gebruikt kunstmatige intelligentie om de stappen samen te vatten die de klant heeft uitgevoerd. Dit rapporteert het systeem aan de klantenservice, zodat de medewerkers de klant beter kunnen begrijpen en helpen. De hybride aanpak van virtuele- en persoonlijke ondersteuning zorgt voor snellere oplossingen en een betere ervaring.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
17 september 2025
Fastned Gentbrugge als blauwdruk
17 september 2025
Met Logpay-kaart ook naar Argos en amiGo
17 september 2025
VNA ziet mobiliteitstransitie stilvallen
17 september 2025
BOVAG negatief over ‘pseudo-eindheffing’
17 september 2025
Revisiemotor gaat stuk: non-conformiteit in de werkplaats
16 september 2025
RAI Vereniging: Mobiliteitsplannen onvoldoende
Meest bekeken berichten
Recente reacties