Mercedes-Benz biedt zijn klanten een nieuwe manier om servicefacturen digitaal te betalen. Daarmee wordt het ook mogelijk gespreid te betalen met een snelle kredietcontrole, zonder ingewikkelde contractprocessen.

De innovatieve betaaloplossing is al succesvol getest op de Duitse markt en wordt nu uitgerold bij Mercedes-Benz-dealers in andere Europese markten.

Rechtstreeks

Voor de nieuwe betaalfunctie integreert Mercedes-Benz een oplossing van de Aufinity Group in de eigen communicatietool. Zodoende worden berichten met betrekking tot de betaling rechtstreeks vanuit Mercedes-Benz verzonden. Klanten kunnen op deze berichten reageren en bij vragen rechtstreeks contact opnemen met de deelnemende dealers.

De digitalisering van betalingsprocessen biedt Mercedes-Benz-dealers het voordeel van een naadloze tracking van communicatie. Geautomatiseerde boekhouding verkort de tijd die nodig is voor elke transactie.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
15 augustus 2025
Conti’s voor zelfrijdende voertuigen
15 augustus 2025
Hogere omzet, lagere winst Hankook
15 augustus 2025
‘Vol gas tegen de muur’
14 augustus 2025
‘Geen richting aangeven grootste ergernis’
14 augustus 2025
Yokohama boekt 10,3 procent meer omzet in H1 2025
14 augustus 2025
Jan-Piet van Kesteren directeur Goodyear EMEA
Meest bekeken berichten
Recente reacties