In de categorie Automotive komt ANWB naar voren als de organisatie die de beste online klantervaring biedt, op grote afstand van de nummer twee, leasemaatschappij Athlon.

Dat blijkt uit de Digital Excellence Monitor 2021 van benchmarkbureau WUA, waarvoor in totaal 137 websites zijn onderzocht. Voor dit onderzoek heeft WUA de online klantervaring en de online salesperformance onderzocht in 26 unieke customer journeys in Nederland. De onderzoeksperiode liep van augustus 2020 tot juli 2021. Meer dan 14.000 consumenten namen hieraan deel.

Zes categorieën

Behalve de beste klantervaring in de categorie Automotive biedt ANWB de beste klantervaring in de categorieën Finance en Insurance. Greenchoice.nl wint in de categorie Energy, KPN.com in de categorie Telecom en Coolblue in de categorie Retail. Coolblue is ook de overall winnaar.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
15 augustus 2025
Conti’s voor zelfrijdende voertuigen
15 augustus 2025
Hogere omzet, lagere winst Hankook
15 augustus 2025
‘Vol gas tegen de muur’
14 augustus 2025
‘Geen richting aangeven grootste ergernis’
14 augustus 2025
Yokohama boekt 10,3 procent meer omzet in H1 2025
14 augustus 2025
Jan-Piet van Kesteren directeur Goodyear EMEA
Meest bekeken berichten
Recente reacties