Online occasionplatform BCA heeft met leasemaatschappij ALD Automotive/Leaseplan een langetermijnovereenkomst gesloten voor de ontwikkeling van remarketingactiviteiten in zeven landen in Europa, waaronder Nederland.

BCA verzorgt in deze samenwerking onder meer voertuiginspecties en de verkoop van gebruikte voertuigen aan professionele handelaren. “We zien uit naar onze samenwerking met ALD/Leaseplan voor de remarketing van hun voertuigen via de Europese automarktplaats van BCA”, aldus Jean-Roch Piat, ceo van BCA Europe. “Het partnerschap levert gericht inkoopvoordeel op voor de ex-leasevoorraad van ALD/Leaseplan en het biedt de professionele dealers die klant zijn bij BCA een gevarieerd aanbod aan hoogwaardige voertuigen.”

Beschikbaarheid

Guillaume de Léobardy, bij ALD/Leaseplan verantwoordelijk voor de remarketing: “Als een van de grootste aanbieders van gebruikte kwaliteitsvoertuigen, wereldwijd en in het bijzonder op het Europese vasteland, zijn we verheugd om samen met BCA onze remarketingactiviteiten verder te diversifiëren en de beschikbaarheid van onze ex-leasevoertuigen op de Europese markt te maximaliseren.”

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
1 april 2025
Registraties nieuwe auto’s dalen met 10 procent in eerste kwartaal 2025
1 april 2025
Accupakket als zwaard van Damocles
1 april 2025
Autodealers in 2024: meer omzet, minder winst
1 april 2025
Bosch lanceert twee nieuwe opleidingstrajecten
31 maart 2025
LKQ neemt afscheid van B2C Leisure
31 maart 2025
Nicola Torregiani neemt Benelux-markt onder zijn hoede 
Meest bekeken berichten
Recente reacties