Bij Autoscout24 Nederland is Rachel Gómez Y Maseland aangesteld als countrymanager. Ze treedt per 7 mei aan bij de online portal voor gebruikte en nieuwe auto’s.

autoscout24-rachel-gomezIn deze functie volgt ze Jurgen Vugts op, die eind februari opstapte na het debacle met de nieuwe dienst Prijscheck. Gómez Y Maseland heeft als opdracht de merkpositie in Nederland verder uit te bouwen en de portal te ontwikkelen volgens de Europese merkstrategie. Ze rapporteert direct aan Christian Gisy, Chief Financial Officer (CFO) van de Scout24 Group. Gómez Y Maseland licht toe: “Alle inspanningen van AutoScout24 focussen zich op de consument. Om die reden zie je constant innovaties in de portal om te voorzien in de behoeften van de verkopers en kopers.” Verder zegt ze “de dialoog aan te blijven gaan met alle dealers.” De nieuwe countrymanager is afkomstig van uitgeverij Hearst Netherlands. Als commercieel directeur was ze verantwoordelijk voor de salesafdeling en de ontwikkeling van nieuwe businessmodellen. Hiervoor werkte zij de bij de mediabedrijven Sanoma, FortressMedia en The Box.
Deel dit artikel op​
Laatste nieuws
12 december 2025
Plan je moment!
12 december 2025
Ruim 100 euro verschil in kosten van laden
12 december 2025
Niet gedeeld, wel zelfrijdend
12 december 2025
Revisie krijgt eindelijk de aandacht die het verdient
11 december 2025
‘Voorkeur voor originele onderdelen daalt’
11 december 2025
Vijftig tinten aftersales
Meest bekeken berichten
Recente reacties