Bij Autoscout24 Nederland is Rachel Gómez Y Maseland aangesteld als countrymanager. Ze treedt per 7 mei aan bij de online portal voor gebruikte en nieuwe auto’s.

autoscout24-rachel-gomezIn deze functie volgt ze Jurgen Vugts op, die eind februari opstapte na het debacle met de nieuwe dienst Prijscheck. Gómez Y Maseland heeft als opdracht de merkpositie in Nederland verder uit te bouwen en de portal te ontwikkelen volgens de Europese merkstrategie. Ze rapporteert direct aan Christian Gisy, Chief Financial Officer (CFO) van de Scout24 Group. Gómez Y Maseland licht toe: “Alle inspanningen van AutoScout24 focussen zich op de consument. Om die reden zie je constant innovaties in de portal om te voorzien in de behoeften van de verkopers en kopers.” Verder zegt ze “de dialoog aan te blijven gaan met alle dealers.” De nieuwe countrymanager is afkomstig van uitgeverij Hearst Netherlands. Als commercieel directeur was ze verantwoordelijk voor de salesafdeling en de ontwikkeling van nieuwe businessmodellen. Hiervoor werkte zij de bij de mediabedrijven Sanoma, FortressMedia en The Box.
Deel dit artikel op​
Laatste nieuws
16 januari 2025
NAPA viert honderdjarig bestaan
16 januari 2025
Vier scenario’s voor mobiliteit in 2050
16 januari 2025
Acea-president vraagt om uitstel CO2-doelstellingen
16 januari 2025
Plan-IT voegt Nationale Autowasbon toe
16 januari 2025
Fastned: 39 procent meer omzet uit laden in Q4
15 januari 2025
Auto1: Occasionprijzen -3,3 procent in 2024
Meest bekeken berichten
Recente reacties