Het elektrische performancemerk van Volvo, Polestar, opent zijn vierde Space. Het is gevestigd in de Westfield Mall of the Netherlands in Leidschendam, een van de grootste winkelcentra van Nederland.

Het is retail volgens het model-Apple: in minimalistisch ingerichte showrooms kunnen klanten de auto’s van Polestar ervaren. Verkopers, excuus Polestar Specialists, zijn hier aanwezig om klanten alles te vertellen over de filosofie en de producten van het merk. Opvallend: ze hebben geen verkooptargets en werken ook niet op commissiebasis. Klantervaring staat hier voorop, zonder focus op harde verkoop.

Plezierig en rustig

“Bij Polestar hebben we geen dealers of garages, maar Spaces. In deze plezierige en rustige ruimtes kunnen klanten over de hele wereld, en nu ook in de Westfield Mall of the Netherlands, fysiek kennismaken met onze auto’s”, zegt Thomas Ingenlath, ceo van Polestar.

Bezoekers bepalen in de Space zelf hoeveel interactie ze willen. Een Polestar bestellen gaat online. De bestelde auto wordt vervolgens thuis afgeleverd, óf in het Handover Center in Beesd.

Van de redactie: Aanvankelijk luidde de kop van dit artikel ‘Polestar opent vijfde Space’, maar de vestiging in Amsterdam opent pas op 1 april 2021. De andere drie vestigingen bevinden zich in Eindhoven, Rotterdam en Amstelveen.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
1 april 2025
Registraties nieuwe auto’s dalen met 10 procent in eerste kwartaal 2025
1 april 2025
Accupakket als zwaard van Damocles
1 april 2025
Autodealers in 2024: meer omzet, minder winst
1 april 2025
Bosch lanceert twee nieuwe opleidingstrajecten
31 maart 2025
LKQ neemt afscheid van B2C Leisure
31 maart 2025
Nicola Torregiani neemt Benelux-markt onder zijn hoede 
Meest bekeken berichten
Recente reacties