Volvo Cars introduceert het onlineverkoopconcept ‘Stay Home Store’. Het is bestemd voor consumenten in Europese landen die vanwege de coronacrisis in quarantaine zijn geplaatst.

Met de tool kunnen klanten vanuit huis communiceren met hun Volvo-dealer en online een nieuwe Volvo kopen of leasen. In Nederland gaat het vooralsnog om twee private-leaseaanbiedingen van de XC40 en V60. Later volgen wellicht andere aanschafvormen.

‘Stay Home Store’ maakt gebruik van Volvo’s bestaande onlinetool en is voor zowel klanten als dealers een nieuw platform om te communiceren zonder elkaar in het echt te zien. Lex Kerssemakers, global head of commercial operations: “We willen onze klanten de mogelijkheid bieden om eenvoudig een nieuwe Volvo te vinden die bij hen past, zónder te hoeven wachten tot de huidige pandemie voorbij is. En omdat we begrijpen dat de aanschaf van een auto vooral nu een grote stap is, bieden we onze klanten extra aantrekkelijke financieringsmogelijkheden.”

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
16 september 2025
Helft elektrische rijders haalt actieradius niet
16 september 2025
Cor Baltus draagt stokje over aan Marco Faulenbach
16 september 2025
Chinees aanbod op AutoScout24 stijgt 34 procent
16 september 2025
Nog drie dealerbedrijven voor Omoda & Jaecoo
16 september 2025
3D-geprinte onderdelen uit afval
15 september 2025
Autotechnicus Nick Joosten elfde in EuroSkills-finale in Denemarken
Meest bekeken berichten
Recente reacties