Volvo Cars introduceert het onlineverkoopconcept ‘Stay Home Store’. Het is bestemd voor consumenten in Europese landen die vanwege de coronacrisis in quarantaine zijn geplaatst.

Met de tool kunnen klanten vanuit huis communiceren met hun Volvo-dealer en online een nieuwe Volvo kopen of leasen. In Nederland gaat het vooralsnog om twee private-leaseaanbiedingen van de XC40 en V60. Later volgen wellicht andere aanschafvormen.

‘Stay Home Store’ maakt gebruik van Volvo’s bestaande onlinetool en is voor zowel klanten als dealers een nieuw platform om te communiceren zonder elkaar in het echt te zien. Lex Kerssemakers, global head of commercial operations: “We willen onze klanten de mogelijkheid bieden om eenvoudig een nieuwe Volvo te vinden die bij hen past, zónder te hoeven wachten tot de huidige pandemie voorbij is. En omdat we begrijpen dat de aanschaf van een auto vooral nu een grote stap is, bieden we onze klanten extra aantrekkelijke financieringsmogelijkheden.”

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
1 augustus 2025
9 procent meer nieuwe auto’s in juli
1 augustus 2025
Kwart BOVAG-bedrijven MVT ontevreden over cao
1 augustus 2025
Complete lijn verlichting ERA bij LKQ
31 juli 2025
Mewa werkkleding perfect voor warme werkdagen
31 juli 2025
Renault benoemt François Provost tot directeur
31 juli 2025
Univé zet AI in bij schadebeoordeling
Meest bekeken berichten
Recente reacties