Honda heeft het Yūshū-programma ook in Europa geïntroduceerd. Het is een beloningssysteem dat de beste Honda-dealers in Europa in het zonnetje zet. In Nederland ging de eerste award, die jaarlijks wordt uitgereikt, naar Wesselink Apeldoorn.

Yūshū, wat ‘uitmuntendheid’ betekent, blijkt uit een sterke betrokkenheid van dealers en het behalen van een hoge algemene tevredenheidsscore en moedigt toewijding aan Honda’s missie aan: producten leveren van de hoogste kwaliteit en tegen een redelijke prijs voor wereldwijde klanttevredenheid.

Klanttevredenheid

Mark Rogers, algemeen directeur consumentenzaken van Honda Motor Europe: “Het was geweldig om te zien hoe dealers zich in 2022 met het Yūshū-programma hebben beziggehouden en we zijn verheugd om de klanttevredenheidsniveaus te zien die in de loop van het jaar zijn bereikt. We zijn erg blij dat we onze best presterende dealers in Aftersales kunnen erkennen en willen niet alleen de winnaars, maar het hele netwerk feliciteren met hun inzet voor het klanttevredenheidsprogramma. We kijken uit naar het voortzetten van dit positieve resultaat in 2023.”

Naast een lijst van uitmuntende dealers kreeg een aantal Europese Honda-dealers een eervolle vermelding. In Nederland kwam die op naam van Van den Akker Helmond.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
23 mei 2025
Tom Pijnenburg wint Geerlig Riemerprijs 2025
23 mei 2025
Rematec 2025; duurzaam als leitmotiv
23 mei 2025
Alzura breidt uit met 100 procent leveringsplicht
22 mei 2025
Autoverzekering Suzuki-dealers voor 12 jaar garantie
22 mei 2025
Wico Autolakken heet voortaan Prepaire
22 mei 2025
Eurami wordt Bosch First Supplier Premium
Meest bekeken berichten
Recente reacties