Per 1 januari 2022 treedt Willem Nijhof in dienst bij Autosociaal als accountmanager. Tot die tijd is hij nog verbonden aan Autoflex in de functie van manager sales en business development.

In zijn nieuwe functie bij Autosociaal gaat Willem Nijhof (merkonafhankelijke) autobedrijven ondersteunen met het vormgeven van een klantbenaderingsstrategie en ondersteund hun bij het digitaliseren van hun verkoopprocessen. “Ik heb enorm veel vertrouwen in Autosociaal. Autosociaal is een vooruitstrevende club marketingprofessionals die zicht afgelopen jaren ontwikkelt heeft tot een dominante speler binnen haar vakgebied.”

Volgens directeur Roy Roelofs van Autosociaal is Willem Nijhof de aangewezen persoon voor deze functie. “Willem heeft zijn sporen verdiend in de automotive. Hij brengt professionaliteit en kennis met zich mee.”

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
17 september 2025
BOVAG negatief over ‘pseudo-eindheffing’
17 september 2025
Revisiemotor gaat stuk: non-conformiteit in de werkplaats
16 september 2025
RAI Vereniging: Mobiliteitsplannen onvoldoende
16 september 2025
Helft elektrische rijders haalt actieradius niet
16 september 2025
Cor Baltus draagt stokje over aan Marco Faulenbach
16 september 2025
Chinees aanbod op AutoScout24 stijgt 34 procent
Meest bekeken berichten
Recente reacties