De coronacrisis heeft een grote impact op de automotive sector. Geevers realiseert zich dat dit voor haar gewaardeerde klanten veel gevolgen met zich mee kan brengen. Daarom wordt er achter de schermen alles aan gedaan om zo lang mogelijk operationeel te blijven!

Partnercontent

Geevers Auto Parts heeft tijdig maatregelen genomen waardoor het nog steeds in staat is om 98% van de bestellingen binnen 48 uur uit te leveren. De afgelopen periode heeft Geevers veel acties uitgezet om de voorraadpositie te versterken waardoor de beschikbaarheid van onderdelen zich op een hoog niveau bevindt.

Gezien het grote netwerk aan (inter)nationale leveranciers is Geevers in staat alle 35 merken te bevoorraden in verschillende kwaliteitslijnen. De activiteiten in de Benelux lopen door om zo elke schadehersteller van onderdelen te voorzien, uiteraard met alle veiligheidsrichtlijnen van de overheid in acht genomen. Het digitale afleverproces voorkomt menselijke interactie en zorgt voor een adequate levering bij de schadeherstellers. Daarnaast blijft de logistieke dienstverlening in eigen beheer wat bijdraagt aan controle, veiligheid en verbondenheid. Vanzelfsprekend doet Geevers alles wat binnen haar vermogen ligt om haar klanten te blijven ondersteunen.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
19 mei 2025
MG opent grootste MG brandstore van Europa in Roermond
19 mei 2025
Aantal laadpunten gestegen, stagnatie dreigt
19 mei 2025
Vrouwen aan het stuur
19 mei 2025
Requal Equipment
16 mei 2025
Kwart jongeren kiest autoverzekering via vergelijkingssite
16 mei 2025
Nu nog een hobby
Meest bekeken berichten
Recente reacties