Het internationale schadeherstelnetwerk IBIS heeft een driejarige samenwerking gesloten met Repairify, dat onder diverse merknamen technologie, diensten en kennis aanbiedt ten behoeve van onder meer schadeherstelbedrijven.

Als onderdeel van de samenwerking zal Repairify onder meer aanwezig zijn bij de IBIS-conferentie in het Midden-Oosten op 7 en 8 februari 2023, en deelnemen aan het jaarlijkse awardsgala van bodyshop, het schadeherstelmagazine dat IBIS uitgeeft in het VK.

Verfrissend

Ceo Jason Mosely van IBIS over de samenwerking: “Het is een absoluut genoegen om Repairify te verwelkomen in onze IBIS-familie. Hun ethos en visie op innovatie en informatievoorziening om de gezamenlijke schadeherstelbedrijven te helpen voertuigen veilig en efficiënt te herstellen bevinden zich in het hart van onze sector. In een steeds uitdagender landschap van de zich ontwikkelende voertuigtechnologie is het zo verfrissend om te zien dat Repairify en IBIS verenigd zijn in de toewijding om de sector te laten bloeien.”

Innovatief

Cris Hollingsworth, president van Repairify Global Holdings: “Als leider in intelligente autotechnologie-oplossingen is het ons doel om aansluiting te vinden bij wereldwijde zakenpartners die onze passie delen voor het omarmen van veranderingen, die worden gedreven door technologische innovaties ten gunste van de auto-industrie. Met dit nieuwe driejarige partnerschap wil Repairify eraan meewerken de drie strategische pijlers van IBIS (veiligheid, vaardigheden en normen) mee helpen te ontwikkelen, ondersteunen en versterken door gebruik te maken van autotechnologieën van wereldklasse.”

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
15 juli 2025
VER kennispartner van EV Experience
15 juli 2025
Ondernemers met leaseauto vaker beboet
15 juli 2025
20 procent meer refurbished onderdelen verkocht
15 juli 2025
Jongvolwassenen positiever over elektrische occasion
15 juli 2025
Vakantiecheck ANWB Hazeldonk op 18 juli
15 juli 2025
Aftersales top of mind bij de dealer
Meest bekeken berichten
Recente reacties