Op haar congres van 4 oktober introduceert Focwa een nieuwe, sterk op online gerichte consumentencampagne. “We willen daar zijn waar de consument een schadehersteller zoekt; dat is anno 2017 vooral online”, zegt Femke Teeling, directeur Focwa  Schadeherstel.

focwa-onlinecampagneOp de site ziet de bezoeker welke Focwa-schadeherstellers in zijn regio gevestigd zijn, inclusief contactgegevens, website en openingstijden. Ook is voorzien in algemene informatie over autoschade en een ‘eerste hulp bij schade’-stappenplan. Daarnaast is een aantal webcommercials gemaakt om het vakmanschap van de Focwa-schadehersteller te benadrukken. De filmpjes zullen onder meer via de website, Facebook, YouTube en AdWords worden gepromoot. Verder krijgen leden online tools aangereikt om consumenten in de lokale markt te bereiken met de nieuwe campagneboodschap.
Deel dit artikel op​
Laatste nieuws
5 december 2025
Car Service Partner groeit met vier bedrijven
5 december 2025
SWOV: Impopulaire maatregelen nodig voor vergroten verkeersveiligheid
5 december 2025
RAI Automotive Industry NL luidt de noodklok
5 december 2025
Vijftig elektrische Mini’s voor Profile
5 december 2025
Texa lanceert E-Diag Charger
4 december 2025
Omzet Autodoc stijgt met 17,0 procent
Meest bekeken berichten
Recente reacties