Op haar congres van 4 oktober introduceert Focwa een nieuwe, sterk op online gerichte consumentencampagne. “We willen daar zijn waar de consument een schadehersteller zoekt; dat is anno 2017 vooral online”, zegt Femke Teeling, directeur Focwa  Schadeherstel.

focwa-onlinecampagneOp de site ziet de bezoeker welke Focwa-schadeherstellers in zijn regio gevestigd zijn, inclusief contactgegevens, website en openingstijden. Ook is voorzien in algemene informatie over autoschade en een ‘eerste hulp bij schade’-stappenplan. Daarnaast is een aantal webcommercials gemaakt om het vakmanschap van de Focwa-schadehersteller te benadrukken. De filmpjes zullen onder meer via de website, Facebook, YouTube en AdWords worden gepromoot. Verder krijgen leden online tools aangereikt om consumenten in de lokale markt te bereiken met de nieuwe campagneboodschap.
Deel dit artikel op​
Laatste nieuws
27 juni 2025
Formeel akkoord over cao MvT
27 juni 2025
123Ruit toont ambitie in MVO-jaarverslag
27 juni 2025
Van Ekris opnieuw beste Toyota-dealer
27 juni 2025
Fuchs breidt uit met wielservicematerialen
27 juni 2025
De toekomst van het onafhankelijke bandenbedrijf
26 juni 2025
Bosch investeert fors in AI als groeimotor
Meest bekeken berichten
Recente reacties