Onder de noemer ‘Kantinepraat’ start Focwa met video’s waarin zijn helpdesk technische onderwerpen op het gebied van schadeherstel uitlegt aan de leden.

Het helpdeskteam voorziet leden al langer van tips, tricks en reparatieadviezen. Ook worden vragen beantwoord over verbindingstechnieken, kalibratie van ADAS-systemen, (de)montageprocedures en voertuigelektronica, specifiek voor automerk en -type. Om in te spelen op de toenemende complexiteit van auto’s, autoruiten, caravan, campers, trucks en motoren, lanceert Focwa nu ‘Kantinepraat’.

Leerlingen

Het betreft een aanvulling op het medio vorig jaar geïntroduceerde Kantinejournaal, het Focwa Magazine en de nieuwsbrieven. Waar het huismagazine voornamelijk ondernemers wil inspireren, biedt Kantinepraat voornamelijk technische informatie voor medewerkers en werkgever. Ook wordt het nieuwe communicatiekanaal ingezet om leerlingen met interesse in het schadeherstelvak te interesseren.

“Met onze leden zoeken wij naar oplossingen voor de uitdagingen die in de werkplaats voorkomen”, licht directeur Femke Teeling toe. “Zo borgen we samen ‘veiligheid door vakmanschap’. Via het Kantinejournaal en Kantinepraat willen we de bewustwording bij schadeherstellers vergroten; noodzakelijk gezien de toenemende complexiteit.”

Deel dit artikel op

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
Meest bekeken berichten
Recente Reacties