Automechanika Frankfurt organiseert op 30 oktober een online talkshow voor een internationaal branchepubliek. De voertaal is Engels. Thema is onder meer de impact van het coronavirus op de aftermarket.

Onder de noemer ‘Let’s Talk Business’ schuiven virtueel de volgende kopstukken aan: Manfred Baden (President Automotive Aftermarket Robert Bosch), Rolf Sudmann (Executive Vice President ContiTech), Jean-Francois Bouveyron (Vice President Aftermarket EMEA Delphi Technologies Aftermarket), Michael Söding (ceo Automotive Aftermarket Schaeffler) en Helmut Ernst (Senior Vice President Aftermarket ZF). De gevolgen van ‘corona’ voor de onderdelendistributie is een van de aspecten waarop ze zullen inzoomen.

Visies op de branche

“Dit format geeft ons de kans om op internationaal niveau visies op de branche uit te wisselen”, zegt Olaf Mußhoff, Director Automechanika Frankfurt. De gespreksronde wordt opgenomen en als video geplaatst op de website van de beurs. Eerder al verzorgde de organisatie een online sneak preview van nieuwtjes voor de Duitse garagesector. Volgende maand staan twee andere websessies gepland, beide overigens live workshops: ‘Exploring hydrogen and fuel cell technology using a Toyota Mirai as an example’ (5 november) en ‘Installing the first LED retrofit lights’ (11 november).

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
17 november 2025
Europeanen sparen korter voor tweedehands VW Golf
17 november 2025
Enexis ‘knijpt’ laadvermogen tijdens pieken
17 november 2025
InterClassics Brussels noteert nieuw bezoekersrecord
14 november 2025
ADPA nieuw lid van SERMI
14 november 2025
Alzura: Toekomst aftermarket is digitaal
14 november 2025
AllParts lanceert leaseconcept
Meest bekeken berichten
Recente reacties