Met de nieuwe pay-off ‘Gewoon meester in ons vak’ introduceert Autovakmeester een nieuwe huisstijl, die tevens voorziet in een nieuwe website en een frisse look.

Wat blijft, zijn de vertrouwde waarden van Autovakmeester: blijvende kwaliteit bieden met hoogwaardige onderdelen, actuele vakkennis, persoonlijk contact, eerlijk advies en 36 maanden garantie op onderdelen en arbeid.

Geen poespas

“Met onze vernieuwde merkidentiteit brengen we duidelijk de kern van Autovakmeester naar voren,” vertelt Ivar Camps, Retail Marketing Manager bij Autovakmeester. “Onze klanten waarderen vakmensen die hun auto door en door kennen en precies weten wat telt. ‘Gewoon meester in ons vak’ zegt precies dat: betrouwbare vakkennis en kwaliteit zonder poespas.”

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
14 november 2025
ADPA nieuw lid van SERMI
14 november 2025
Alzura: Toekomst aftermarket is digitaal
14 november 2025
AllParts lanceert leaseconcept
13 november 2025
Stijging voertuigdiefstal zet door
13 november 2025
AutoTrack: Tweedehands EV 10 procent goedkoper
13 november 2025
Groen licht voor autonome shuttlebus Holon
Meest bekeken berichten
Recente reacties